"Eme discover her roomie"

(Ok, för ALLA er detta är ett skämt det första jag skriver OK!!!) skrevs runt 15,30 10 sep
Hahaha xD
Nyss när jag kom tillbaka från min långa promenad (va ute 1½ timme :) ) iaf så ställde jag mig och fixade i ordning kycklingen jag tänkt göra ikväll och då hör jag från min roomie's rum CELINE DION!!! (my heart will go on bl.a) Och genast börjar jag tänka på Buffy säsong 4, då hon har en roomie som lyssnar på Celine dion och hon upptäcker ju senare att det är ett monster. Så hoppas inte min roomie är ett monster xD
Började nästan skratta när jag stod där och skar upp bitar av kycklingen. Haha fy fan vilken humor jag har ibland ;) och såna påhitt jag får ^^
-
Gick iaf där jag brukar cykla men ville kika vad ena gång vägen efter bron gick till (jag och kusin trodde den gick till bojsen beach så jag ville kika om de stämde) men det gjorde det verkligen inte. För jag hamna typ åt ett helt annat håll :O och fick lov att gå över vägen bland bilarna tur att det var typ övergång grej där. Kom till slut fram till bojsen :) och såg då själva räddningsstation och det och haha ja det skulle betyda vilse om man åkte den där vägen jag började gå ;) men jag gick då efter där jag brukar cykla men iställe för att gå in och under där jag i vanliga fall kommer fram när jag cyklar så gick jag till nästa så jag kom in vid just Slätta (området före/bredvid herrhagen) och sen gick jag efter hela vägen alltså bilvägen till herrhagen, det går en cykel/gå väg bredvid vägen :) Så jag har utforskat lite i naturen här :) inte mycket men nåt iaf. Blev rätt varmt med min skinnjacka så blev att tvätta av sig lite och byta tröja när jag kom hem, puh va så varmt och kvavt att jag blev svettig av promenaden. Men nu har ja linne och den där gråa luftiga tröjan jag köpte på gina nu i somras. Varför köpte jag inte en svart när jag ändå höll på? Ångrar det :( 49 :- för dom just då :/ Dom finns inte kvar heller :( typiskt.
Men jag blir halvt ensam ikväll iaf, min roomie ska ut och parta (FUUUSK) och jag blir väl hemma här i sängen/rummet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0