:)

Det gör förbaskat ont i min rygg :( jag dör. Just nu är smärtan i höger sida typ mot ryggen vid revbenen :s sjukt ont och jag kan inte sitta upp. Måste ligga för att det ska vara någorlunda skönt. Precis tagit en värktablett och svalt ner med iskallt citron vatten ^^
-
Började kika i Ikea katalogen som jag fick idag men klara inte det just nu så får vänta till imorn.
Ligger och funderar på hur jag ska göra, imorn ska jag ringa soc till att börja med sen får jag nog försöka ringa csn för att kika med dom hur det ligger till med min ansökan. Vill lösa mina problem så fort som möjligt.
Nu ska jag nog kika film om jag hittar nån som faller mig i smaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0