.....

Musik på för jag orkar inte kolla på någon serie eller film. Och snodde en lista från kusin Carro's blogg nyss som jag tänkte besvara :)
.
Är du en bra flickvän? Ja jag har inte fått klagomål så bra är jag nog ^^ 

Hur raggar du? Allvarligt så vet jag inte hur :S haha ^^ kommer väl naturligt ;)

Vad heter du? Emelie

Kallas? Emme

Varför? För att jag gör det?

Vad har du gjort idag? Hm.. jag har möblerat om mitt rum, dammsugit lgh, torkat av bänkarna och kikat på film.nd.

Vad ska du göra idag? eh dagen är slut? 

Vad vill du helst ha just nu? någon att mysa, umgås med skulle vara perfekt :)

Var är du just nu? I mitt rum i lgh :)

Saknar du någon? Ja 

Röker du? nepp testat

När fick du senast en present? minns inte någon gång i somras eller fick en typ av rickard och cattis om den räknas :)

Vad har du för planer till helgen? hm... inga? :(

Vilken färg har du på dina underkläder nu? svart

Längtar du till nästa födelsedag? nja 

Vem pratade du med senast? amelie 

Vad pratade ni om? en massa

Vad gör du just nu? Lyssnar på musik

Är du pinsam på fyllan? haha beror väl på hur full jag blir, men väldigt pratsam och jag gör knäppa saker ;) 

Är du blyg? Något (A)

Vilken tid gick du upp idag? nio nåt

När kräktes du senast? när jag blev full sist? som jag inte minns när

Vilken låt lyssnade du senast på? Nu är det mötley crue men kan inte se vad låten heter

Sov du i din egen säng inatt? nja typ ;P min riktiga egna är ju kvar hemma i fagerviken, elr den ja har nu är ju min med ... 

Har någon annan sovit i din säng inatt? nepp :/

Har du glasögon? aa

Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö? ingetdera

Har du sagt ”jag älskar dig” till någon idag? Nej

Vad tycker du är äckligt? ja blomflugor

Vad såg du senast på tv? ja det var hundra år sen jag kolla på tv men tror det var fångarna på forte hemma hos cattis och rickard

Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det? K- Jag är inne på msn :P puss 

Är det lätt att förföra dig? beror väl på ;)

Hur svarar du i telefonen? Eme, hallå

Vad har du för intressen? slappa :D

Favorit sysselsättning just nu? musik

Har du dvd spelare? japp mitt ex's ;P

Vad är du rädd för? dig ;)

Har du gott bordsskick? något

Vad är attraktivt? ansikte, händer rumpa ;) men hur personen är osv ^^

Var gör det ont just nu? ryggen

När skaffade du mobil? högstadie tror jag eller innan kanske?.

Vem är den snyggaste du har sett idag? Hm... Mig själv ;) haha

Vilken smak är det i din mun just nu? vatten?

Vad spanar du först in på en kille? hur han ser ut :) ansikte, händer o kroppen

Använder du tandtråd? Inge bra på sånt men tandborste

Hur många har du varit olyckligt kär i? minns inte 1 eller 2 kanske

Vilket år i ditt liv har varit bäst, och varför? 06/07 , 06 sommaren var perfekt, 07 för då var hade jag blivit tsm med stoffe och var lycklig 

Vad köpte du senast? kött

Brukar du komma i tid? helst hatar att komma försent

Hur känner du dig nu? ensam som fan

Kan du laga mat? Oh yeah :)

Vad pluggar du? detaljhandelprog på högskolan dalarna i borlänge

Hade du en bra kväll igår? nja OTH va spännande :D

Har du någonsin haft ett jobb? Ja på konsum och i forsmark

Hur mycket krävs för att du ska bli full? Inte så mkt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha härligt :)

2010-09-21 @ 10:56:37
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0