Foooooood

Är skit hungrig, och inte tar jag något lätt inte neeej utan jag tar min sista portions påse med köttfärs och gör iordning det, har i majs, lök, vitlök, kryddor (i olika sorter), tomatpuré , några skivor/bitar tomat och hade på blandingen på tortilla bröd som jag lagt ost på och sen ost på blandningen och sen tortilla bröd ovan på och steker lätt i wok pannan :D = GOTT! Så har man taco sås till ;)
-
Nu ska jag ta min tortillabröd blandning (vet inte vad jag ska kalla det) och sätte mig i sängen och kikar på spännande avsnitt av Grey's anatomy ^^ , sluta spännande i det avsnitt jag kikade på inatt så ska kika vidare nu. Har ju redan sett dom avsnitten 2-3 ggr nu ^^ men ändå lika spännande hihi :)
-
Ekonomi styrningen är rätt komplicerad att förstå men ändå är den rätt rolig :) fick reda på att han kör ju MATTE B!!! inte undra på att jag inte fattar ett skvatt x) haha Men Åsa som jag är med i klassen just nu hon hade köpt en hood tröja som det står Högskolan Dalarna på, JAG VILL MED HA! 150 kr, så när jag får pengar då ska jag ha en sån och stolt visa upp ^^ hihi har ju redan min fina student tröja från tiden på Högbergs så varför inte en från högskolan med ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0