Gävle

Carro, kära Carro ringde mig för en stund sen på mobilen. Fast börja ju lite roligt ;) jag hade nämligen ljudlöst sen föreläsningen idag och hon hade ringt två samtal till mig så skrev hon på fb SVARA DÅ.. hehe
Så pratat med henne och halvt med Perry med ^^ . Asså jag fick sån stark känsla av att åka dit och vara där och ha skoj. Hur kul vore inte det liksom? Miss them <3 , tänk för typ ett år sen så flyttade jag in hos dom ^^ hihi vill nästan det igen för känns inte så jääätte kul här just för tillfälle men men..
Men vi får se som jag just nu har ynka 1,50 kr på mitt konto så hehe, men ska få pengar av pappa till hyra och sånt han skulle ringa nu på kvällen nångång.. hoppas jag. Och jag måste ha pengar på mobilen ska ju ringa samtal imorn :S huhuhu SUGER och vara utan pengar. bläbläblä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0