Ger tyvärr upp

Jag orkar bara inte :'( - jag har inte tålamod eller ens ork att bråka med msn längre. Jag lyckas komma in fixa sen när jag går vidare då står det att det är internetanslutnings fel bla bla bla...
Och jag har gjort om ca: 10-20 ggr nu men samma sak. Och jag orkar bara inte mer just nu, är irriterad och rastlös, jag vill se mer OTH NUUUU! men jag har inte det nästkommande ;/ suuuuuuuuuck!
.
Försökte mig på att sminka lite lätt och ta fina kort som SÖG! Det ser hemskt ut mitt humör har gått neråt senaste timmarna, började bra slutar dåligt tydligen. Har orkat dammsugit på´nytt iaf, torkat av bänkarna i köket och bordet. Gjort rent micron och fixat ihop min tvätt och druckit tre koppar kaffe idag och knarkat värktabletter för min rygg :'( har även kikat film, men jag faller inte för någon av det filmer jag har inte ens serier så vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0