God morgon, God dag!!

Ja det blir ju både och för mig :) - vaknade för ett tag sen (runt en timme sen) och har hunnit äta frukost och plockat fram mina kära läx böcker. Tänkte nämligen plugga lite av den här kursen Handelsrättslig översiktskurs. Antar att jag måste göra dom inlämningsuppgifter och skicka in så han kan godkänna dom och sen göra tentan. Men jag måste ju dessutom få tag på den här Ulf =/ hatar att ringa samtal från min mobil speciellt när jag måste spara på pengarna på den så jag har ifall jag måste ringa någonstans. Pappa ringde imorse och väckte mej precis vid åtta, för att kolla om jag var vaken. Jag skulle ju nämligen fara till Gävle idag för att fixa ryggen men jag hade sån huvudvärk att jag sa att jag skulle avboka tiden. Ringde och avbokade :( hatar att ringa och avboka speciellt när jag måste ha hjälp med ryggen och när han svarar och inte alls låter så glad när jag ringer och av bokar.
Men men inget att göra åt, jag kanske får ta mig någonstans där som säljer värktabletter för jag klarar inte en dag till med huvudvärk. Funderar på att ta en promenad nu bara för att kunna plugga och då kan jag ju passa på att ringa samtal :)
Så får det nog bli, en promenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0