God Morgon världen

Jag vaknade för en timme sen, är fortfarande hungrig, och jag vill inte gå ut ur rummet för jag hör dom inne i köket.
Och jag är inte så glad på "dom" så jag tror inte jag skulle vara så vänlig. Sen så tycker jag inte om att göra mat inför andra speciellt inte om maten är till för mig själv. Så jag ska se om jag kan hålla mig liten stund till.
Käkade lite popcorn ;) så det kompenserar lite iaf hihi^^
-
Annars då, jo jag är grymt sugen på "pojkvän" eller ja något i den stilen. Men frågan är HUR fan hittar man nån? När man är som mig, blyg och feg!!!
Vi får se vi får se :)
Idag måste jag iväg och handla mat :/ men först måste jag göra någon lista :/
Och jag är så sugen på en kopp te just nu :( min hals krånglar sen jag cyklade hem från bojsen hem hit och som det var svinigt kallt så kände jag bara en bit ifrån kusin att halsen och bröstet började värka igen, och då hade jag inte ens börjat ta i :S så jag tror det berodde på kylan. Kanske man ska ta sig ner till stan och kika efter några vantar? Man vet ju inte hur länge jag får vänta på saker hemifrån :/
Ska kika om kusin vill göra mig sällskap isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0