Här

Nu tänkte jag visa "förändringen" :) jag har suttit i någon timme nu och bråkat med msn och deras hemsida som inte vill samarbeta med mig :( och jag tänkte nu att jag iställe ska visa vad jag gjort iställe för att bråka med dom just nu .
satt upp min lilla väska som någon slags tavla eller nåt ;)
Min sprit hemifrån ;)  och min väska
;) ser ni vad jag gjort?
:D i like it
:)
^^
BEFORE
Ni kanske märker nu :) så här såg det alltså ut tidigare idag och nu ser du ut som dom nya bilder jag lagt in här överst :) dom här två sista är FÖRE bilder ^^ , och jag gillar hur det blev nu . För innan så var det en tillfällig grej tror jag som det blev så då jag flyttat in och jag visste ju inte hur jag skulle ha det osv. Men idag så kände jag att det var dags för en förändring och jag testade mig fram och det blev perfekt direkt :D - det känns så skönt nu känns det som om jag kan trivas bättre ^^

Kommentarer
Postat av: Alison

aha vad roligt! :)

Ser väldigt mysigt ut på bilderna hehe

2010-09-20 @ 18:55:29
URL: http://alisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0