Hehe ^^

Jag sitter och lyssnar på härlig musik ifrån One tree hill ^^ <3 på spotify. Måste ju ha någon slags motivation här nu när jag sitter fint och gör JURIDIK!!! Jag orkar inte, mitt huvud har i princip lagt av men jag ska sätta fart på det för jag är nästan klar med insädnings uppgift 1, 1 down , 3 to go ;) är väl så man säger?
Jag blir seg i huvudet av juridik, lagar är TRÅKIGT!!! Men jag ska fan klara det här enda sättet för att jävla csn ska gå med på att jag ska få bidrag/lån. Så nu ska jag ut på balkongen och HOPPA...
Haha nej då ^^ men jag ska få lite luft så man vaknar till liv igen, vill inte ha fönstret öppet i köket fryser ju fan rumpan av mig då ;) och har fönstret i mitt rum öppet för att vädra ut där ^^ ... Wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0