Hot Shoes

Mmmm love :) kom in på någon annons via facebook :) det är urförsäljning av skor :) 20% rabatt eller nåt sånt, fast jag tycker att dom var dyra även om det är "billigare" just nu osv. Men man kan ju alltid kika (A)
Är dessutom lite små irriterad för jag fick samtal från någon jag inte vet alls vem det är och när jag svara så la dom på, hur kul är det? Jag ringde inte upp som jag orkar inte, och kikade på både eniro och hitta.se för att kolla vem nummret tillhör men fick tyvärr inte fram något resultat :(
.
Och sen att det är något med msn går inte att logga in, och kom in på någon sida tidigare där det stod att dom har problem just nu och försöker fixa det därför man inte kommer in. Hur kul är det då?
Skrev det på facebook och var tydligen fler som inte kommer in så då är jag ju inte ensam :) puh för det. Jag ska visa er något lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Alison

sv: tack så mycket!! :D

Det låter verkligen som en perfekt sak att göra! funderar verkligen på det! var kan du bo eftersom du har sol? :O haha

2010-09-20 @ 16:45:12
URL: http://alisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0