Iiih Hihi^^

Ok, jag kunde typ inte komma på någon vettig rubrik ^^ sitter och sjunger med i Good charlotte - counting the days <3 hur underbar som helst och är verkligen dom :) sitter med en kopp te (igen) och pluggar något för fullt. Gick ifrån ekonomi styrning till handelsrättslig översiktskursen, den jag läste i Gävle i våras. Uhf så krånglig men jag ska göra alla insändnings uppgifter så jag kan göra tentan sen och få GODKÄN från csn.
.

Ska även kolla upp det där med "dispens" någon som kan något om det? Om man inte klarat en kurs och börjat en annan så kan man ansöka om dispens för att klara av den kurs man inte klarat på nytt, och få tid på sig liksom. Någon som kan om det får gärna förklara för mig för jag vet inte så mycket ^^
.
Vill även tacka för alla kommentarer ^^ har besvarat alla vad jag vet :) blir så varm inombords och glad ^^ tack till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0