IKEA

Sitter och kikar över vad jag behöver från IKEA just nu och har fått ihop en liten lista :)
Hittade denna tvbänk för bara 99 kr :) kan ju vara nåt men jag vet inte än, det kanske får vänta tills vi kanske hittar nåt gratis iställe.
Kastrull set BEHÖVER jag verkligen, det jag har nu klarar jag mej på just nu men inte så långt.
Det här är ju en mindre hylla som är i samma serie som den hylla jag har i badrummet nu :) men fundera i såfall på att ha denna inne i sovrummet som kanske sängbord? Men den här ska jag inte ha nu :) bara kikade på den.
Men de här är bara en del av vad jag behöver haha det är mest kökssaker jag behöver och jag hamna på 711 först men drog bort lite saker och kom då ner på 515 :) men det här är det billigaste jag kunde hitta (det på min lista då) Hoppas verkligen jag kan åka med imorrn skulle vara skönt att få hem dom här sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0