Inte bra

Nej jag kom knappt upp ur sängen imorse vid åtta när alarmet ringde. Jag höll på att spy när jag försökte gå ur sängen :( Och när jag väl kom upp ur sängen för att jag va verkligen tvungen att ta mig till toan så snurra det som fan, kändes som då när man är riktigt full. Jag fick ta stöd av väggen och möblerna för att ens ta mig till toan. Fy fan jag mådde illa av allt snurrande att ja faktiskt kände att jag ville spy då men det kom inget. Jag tog mig in till köket och tog något att dricka sen fick jag försöka ta mig tillbaka till sängen vilket gick så där. Väl i sängen så somna jag igen och sov ett par timmar och vakna nu för ett tag sen och kände mig skit hungrig så tog en bit äppel paj i kylen och värmde och hade på lite vanilj visp och la mig i sängen igen. Så nu är jag proppmätt igen, min mage har börjat ta lite åt gången. Kan tydligen inte ta så mycket på en gång x)
-
Jag är så jäkla seg så det är inte sant, och jag kan som tur är kopiera nåns anteckningar för föreläsningen jag missa idag så det är ju bra. Vill ju kunna hänga med liksom. Nej jag ska vila lite och kika på Las vegas nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0