Jag mår skit!!!

Har inte sovit ett dugg inatt, kunde inte. Kollade iställe på One tree hill, kollade färdig på säsong 2. Runt sju imorse så var jag klar och då satte jag i Greys igen och somnade då kanske runt halv åtta?
Jag har så ont i magen och tankarna går runt i ett irr varv och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Just nu känns det som om jag förlorat någon som står mig nära på grund av pengar och jag ångrar som fan att jag ens tog sängen. Kunde ju ha lyssnat på pappa MEEEN nej jag tyckte att det lät bra att ta sängen iställe för min och nu har jag bestämt mig att hon får tillbaka sängen för jag har inte råd att betala för den tyvärr har massa annat att betala som är viktigare. Nu står jag där igen med skulder :( och denna gång så mår jag ännu sämre än sist och det beror väl också på att jag känner mig fullkomligt ensam just nu. Jag som trodde att jag skulle få må bra av att flytta till ett nytt ställe att få komma bort och slippa tänka på när han kommer hem med henne för att slippa se att han har "gått vidare", slippa tänka på att han inte vill vara med mig längre. Och jag tror att jag kännt mig ensam sen han lämna mig även om jag hade familjen runt mig men nu 5 månader senare när jag i praktiskt taget är helt ensam och känner mig så jäkla ensam och övergiven så det finns inte då kommer allt. Jag bryter faktiskt taget ihop just nu. För allt kommer fram, och det är inte bara en persons fel som det kan verka just nu utan det är mer mitt fel också jag tänkte inte, jag tog VATTEN ÖVER HUVUDET och jag vill inte flytta hem för jag vill verkligen gå det här programmet på högskolan men jag vet inte hur jag ska lösa min situation just nu. Som jag var uppe hela natten och somnade imorse så missade jag att soc fast jag ställt alarm. Och missade även tvätt tiden så ska gå och ta bort nyckel sats grejen och får väl försöka tvätta i helgen istället. Kan någon ge mig tips på vad jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0