Jucy

Sitter nu äntligen i lägenheten igen, har cyklat till Cattis i Bojsen ca: 5-10 min härifrån och var väl där i en 40 min? Och fick One tree hill säsong 3 ;) och efter lite prat och se Cattis laga mat så cyklade jag vidare till Slätta som ligger brevid Herrhagen där jag bor då^^ till Ica och handlade lite, orkade inte cykla till willys och tänka på dom jobbiga backar jag har när jag kommer hit till herrhagen ;P . Iaf en backe är jobbig och efter den är man ju så jäkla slut att man orkar knappt cykla dom sista hundra metererna xD (hur stavas det?)
Och det var mil långa köer inne på ica :( så fick ju stå där i hundra år innan man till slut kom iväg hemåt.
Väl hemma så diska jag några glas och bestick och torka av bänken :) och nu ska jag gå och möta besöket :)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0