Konstig

Jag drömde en konstig dröm nu när jag sov, hur sjuk som helst. Jag förstår inte ens vad den handla om och varför jag ens drömde den. Det var nåt med att syrran skulle skjutsa mej på cykeln och vi skulle cykla efter vägen (motorväg) tror att det är nånting vid uppsala eller hemma någonstans för det var en väg vi åker mycket på, och vi hade lite problem att komma iväg och så var det en alkolist på cykel som var framför oss som börja hålla på (ni vet så där är på och ska prata med en osv) och vi knuffa undan han och försökte komma iväg, och helt plötsligt så stod pappa bredvid med volvon och våran gamla husvagn som inte finns längre, och vi var typ vid vägen fortfarande men det var helt plötsligt en kant och sjö neranför och pappa ville att vi skulle flytta på husvagnene som stod fritt och volvon stod framför, iaf så började syrran flytta på husvagnen (hur hon nu orkar med det) och då ser jag att volvon börjar rulla framåt och närmare kanten till sjön och jag skriker att den rullar men ingen av oss hinner ens in i bilen för att dra åt handbromsen och helt plötsligt så är bilen i vattnet och då åker husvagnen också ner i vattnet.
Och vi står där och vet inte vad vi ska göra och pappa blev ju flyförbannad och helt plötsligt är vi hemma på gården på gräsmattan :S och bilen och husvagnen flyter fortfarande omkring? Och vi står och drar upp bitar av husvagnen som har rasat ihop, sen var det något mer men det är så flummigt att det minns jag inte.
Men ja konstig dröm, fattar inte varför jag drömmer såna där konstiga drömmar för det går ju inte ihop.
.
Vaknade för en timme sen, och jag var så borta ni vet när man precis vaknat. Gick på toan och hade inte stängt dörren så hör jag hur det låter vid ytterdörren och trodde först att Elina kom hem men det var reklam. Puh. Jag var så kissnödig och borta att jag därför glömde ta med mig dörren, men föresten om man är själv hemma såvad gör det då?

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: igår tog jag det bara lugnt, kände mig sjuk :/



vad händer idag då? :)

- ASIAT

2010-09-26 @ 15:22:16
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0