Kväller

Nyss ätit mat, blev inte det jag tänkt mig :) - blev hämtad av kusin runt halv fyra och hon hjälpte mig att sätta upp gardinstången som jag själv inte når xD, så nu är det fint och mysigt med gardiner SKÖÖÖÖNT!!!
Det är som Cattis säger, gardiner gör mycket när dom väl kommer upp :D nu börjar jag trivas ännu mer i rummet ^^ perfect. Vi åkte ner till stan och gick in på hemköp för cattis skulle ha hårfärg :) roliga är ju att man är ju van att hårfärgen är vid schampoo och sådant men vi fann inte någon färg där utan frågade en som jobbar där och det står framme vid kassorna. Då börja jag tänka på hemköp i Tierp, där står hårfärgen framme vid kassorna, likaså här i Falun :) rätt kul.
-
Sen for vi hem till henne i bojsen och färgade håret på henne ^^ fin fint blev det :) rätt mörkt men blev bra iaf :)
Sen så satt vi och snacka om ditt och datt medans hon gjorde middag till sig själv och vi prata lite mer och sen skjutsa hon hem mig :) och jag gjorde mat, hade tänkt makaroner och korv men det blev kyckling och lövbit ;) med sallad. För jag kom ju på att jag hade massa sallad som låg i kylen och blev äcklig så passa på att äta av det medans jag kan :) . Blev inspirerad av cattis som gjorde sallad med kyckling så jag ville oxå ha ;) haha. Men mätt blev jag och mer trött, och jag som ska hålla mig vaken ett tag till pappa & amelie kommer med grejor åt mig :( dom ska åka förbi här och sedan neråt på nån slags semester.
Just ikväll så ska jag vara hur trött som helst och vill bara sova :( ohh..
Jaja är ju bara halv elva än så , kanske ska göra kaffe så man vaknar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0