Lördag

Nu sitter jag i sängen, har för en stund sen varit ned och startat två tvättmaskiner fulla, ena med mörk tvätt och andra med vit tvätt. Ska när dom är klara starta en tredje med rött/rosa :) jag har inte mycket sånt så väldigt svårt att få fulla maskiner med just den ljusa tvätten =/ . Jag vill inte att det ska bli konstiga färger så därför så försöker jag tvätta en del var för sig medans andra kör jag ihop :)
.
Skönt iaf att få allt tvättat, tror inte jag behöver tvätta för en om kanske 2-3 veckor igen :P perfekt liksom. För jag tvätta ju en massa hemma innan jag flytta hit och förra veckan så körde jag två maskiner med all tvätt jag fått ihop dom senaste veckorna, och rosa/rött & vitt blev över som jag hann inte tvätta det då, så det är det jag tvättar nu, fast hade fått ihop mörk tvätt nu under veckan så körde det plus att det var mörk tvätt som jag hade i kassar som jag glömt. Egentligen så skulle det ju vara hur skönt som helst med en tvättmaskin i lägenheten så man slipper springa ner hela tiden, tur att man har hiss ;) - och jag skulle så gärna vilja ha badkar i lägenheten med, hur skönt vore inte det med ett badkar ^^ kunna ta varma bad och ha massa skum :P ok jag ska inte bli "barnslig" nu ^^
...............................................................................................................................................................
Men jag tror att bara man får in lite mer inredning osv i lägenheten så kommer man ju trivas som fisken i vattnet, för just nu så är det ju bara mitt rum som känns "hemtrevligt" och man är ju knappt i vardagsrummet liksom. Men bara vi får eller jag kanske får något att ha tvn på så kommer den nog åka ut i vardagsrummet. Fast hur härligt vore det inte om man får råd att köpa platt tv med sånt där kort så kan man kika på tv :) jag vill ha TV KANALER!!!!
Suger att inte kunna kolla på tv, och när man har ett modem som blir seg när man försöker titta på program på tvplay kanalerna :( . Frågan är nu om CSN kan vara gulliga och hjälpa mig nångång så vore det ju super, och jag funderar på att försöka söka jobb här och var i falun och borlänge så jag har deltid jobb då får jag ju extra inkomst. Men just nu så vill jag ha pengar så jag kan betala mina räkningar så fort som möjligt så jag har dom ur världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0