Måndag

Ja då börjar msn krångla igen, jag tror jag vet vad det är. Är säkert det som var förra gången (hoppas på det iaf) annars så vill ryggen bara låsa sig och jag är något stel. Försöker vara uppe och röra på mig göra små sysslor som inte är betyngande för ryggen så jag inte bara ligger i sängen och har blir mer stel och har ont. Frågan är om jag kan göra mig i ordning och komma iväg till skolan :( jag vill åka dit!!!!!
Sen så kom huvudvärken tillbaka och knacka på dörren :/ är det bara för jag har så jäkla mycket att reda ut och oro som spökar är det därför jag får den här huvudvärken hela tiden?
Jag kan inte koppla av heller, det enda som får mig på andra tankar är att kika på OTH just nu så är det just det som får mig på andra tankar och det känns bra, jag får ut glädje och ilska ;)
Och känns ju tomt igen nu när syrran hade åkt hem, ensamheten jag känner här skrämmer mig som fan men jag vägrar åka hem, jag vill inte åka dit för det känns inte tryggt där längre jag känner mig inte hemma där på grund av vissa saker och dom som följer min blogg och dom som känner mig vet nog vad jag menar. Jag menar inte familjen direkt jag pratar om det som hänt mellan mig och en person, hur den personen beter sig mot mig nu och gör okänsliga saker speciellt nu när jag inte är där och det sårar mig som fan :'( - Så nej även om jag saknar dom, längtar hem så vill jag inte åka dit tyvärr. Jobbiga är att jag sover inte bra där, jag sover inte bra här så frågan är vart sover jag bra? Vart och när kommer jag må bra igen? Varför ska jag lida ? Hur länge till orkar jag med detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikade in..

2010-09-21 @ 08:26:12
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0