Måste införskaffas!!!!

Jag måste införskaffa mig en sådan:
För nu när jag gjorde sås så blev det bränt ner i på botten x( fast jag stod och rörde och rörde =/
Har lyckats få bort hälften men jag kan inte stå och gnida bort allt bra på nya  svampen jag tog fram igår och borsten blir typ tillplattad:S och det vill jag inte. Men har haft på diskmedel och hettvatten så hoppas det lättar upp det hela så ska jag försöka sen igen :) - men jag ska HELT klart införskaffa mig sån där stålull är ju helt underbart dom gånger man råkar bränna vid ;)
Jag har haft powernap typ vet inte hur länge kanske en timme blev det nog för jag satte igång Greys anatmoy sen efter ett tag slumra jag till ^^ och när jag vakna så var jag hungrig och jag hade inte tänkt göra någon mat idag utan tänkte köra på gröt men det blev två lövbitar, pommes och bea sås. Gick ju snabbt att göra var klar efter 10 min :) pommesen tog tid men inte så värst som jag inte hade så mycket.
-
Ska kanske följa med Cattis till sandviken/valbo imorron, vore underbart isåfall för då skulle jag kunna handla lite på IKEA vilket jag behöver. Hittade mitt ikea presentkort som jag ska ha lite kvar på :D då kan jag använda den ^^ Och det skulle vara skönt och komma till ställen man känner igen sig på ;) känner mig lite vilsen här omkring fortfarande och vill komma på bort från lägenheten lite. Är ju ensam här hela tiden typ :( inte så kul kan jag ju meddela.
.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0