Maten i ugnen

Då står maten i ugnen^^
och fy fan vad jag fick kämpa för att få upp locket till lingon sylten :O puh. Men nu står allt i ugnen^^ sköönt
Och jag ska strax rusa iväg och kika över den^^
-
Jag tror att en viss person här i lgh är på dåligt humör, kom ut ur sitt rum och verkade INTE så glad och sen kom tillbaka rusande och såg till och med då sur ut. Hm..? Ja jag har då inte gjort nåt vad jag vet, om det är nåt så får hon säga till. - Precis varit och hällt upp wokgrönsaker på tallriken och diskat wokpannan. Väntar nu på det övriga sakerna ;) gott gott. Ska bli spännande och se om jag lyckas lika bra som mormor på denna rätt^^
Bild kommer sen och eventuellt recptet med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0