Must dream me away a little...

Ok, jag är lite deppig som jag har en rygg som tycker att det är så kul att ömma och göra ont. Har precis tagit två fina värktabletter så snart är det mildare :) låter som om jag knarkar värktabletter och det gör jag verkligen inte. Jag bara tar för att kunna gå, sova, sitta och vara normal utan att känna smärtan inom mig. Jag har ju två fina smärtor inom mig just nu, min rygg/revbenen + ett krossat hjärta!!!!
-
Men här är vad jag drömmer mig bort på om jag hade pengar och skulle vilja göra :)
Söt hood tröja :) men det är mer håret jag suktar efter ^^
The hair :)
Liiiiiike
come on!!!!! give me :)
and now .. en dålig bild eller 2 på något nya mej ^^
kan ni se?
:) inte så bra bilder direkt men ni kanske ser vad jag gjort ^^
Typ före bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0