NIVEA "leave in conditioner"

Jag köpt den i april nånting inne på coop forum i valbo, och jag använde den på sista april roliga var då att jag hade tvättat håret och skulle föna det som jag hade bråttom som vi skulle få främmande och allt. Iaf så lyckades jag iaf ta det och mousse i håret plus skyddande medel. Och jag fick mitt hår att bli väldigt stort och fluffigt för att vara mitt korta hår ^^ så har jag väl använt det andra gånger med men ALLTID efter jag duschat. Och nu när jag läste lite mer noggrant igår tror jag det var då jag borsta tänderna så står det att man ska ha i den efter shamponering (smaaaaaart Emme xD) Så nu när jag duscha så skippa jag det vanliga balsamet jag brukar ta och tog det där istället som inte skulle tvättas ur. Så nu har jag det i så får se hur det funkar :P
Det är den GULA flaskan. Jag orkar inte gå in i badrummet och ta kort så jag letade upp en vettig bild och det här är den enda jag fick fram så. Luktar rätt gott, fräsch :) Nu ska jag återgå till pluggandet Tjiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0