Old me, new me?

Old me - New me? What's the different? 

Almost nothing, the hair was black, my eyes was black and my lips was pink NOW My hair is brown and blond, my lips is nothing then the usual. 

Jag var svart tills jag träffade dig då blev jag rosa och svävade på moln enda tills du en dag drog ner mig på marken när du sa att du inte längre ville vara min, jag blev olycklig och sen kom du tillbaka för du hade ångrat dig du ville vara med mig och jag blev glad igen och svävade på moln igen fast inte som första gången utan mer som halvt som jag inte var lika lycklig längre sen gick det månader och du sa samma sak igen att du inte ville vara med mig och jag föll ner igen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag flydde och någon månad senare återkom jag och du föll för mig igen och ville ha tillbaka mig, jag och mina känslor ville så gärna vara din igen så jag tog tillbaka dig med öppna armar och åter igen sov jag tryggt, jag var varm inombords men ändå var jag förvirrad, visste inte om jag kunde lita fullt ut visste inte exakt vart jag hade dig för du var annorlunda, med mig var du den jag älskar som mest den jag föll för men utan för våran bubbla blev du någon jag inte känner någon som sårar som inte förstår mig och månader efter så kommer jag på dig med att varit otrogen svikit mig och det gjorde att allt föll samman, allt krossades och än idag sex månader senare så mår jag dåligt, har ett krossat hjärta. Jag orka inte se dig med henne jag orka inte vara där, allt blev så jäkla förändrat där hemma att jag klara inte av en sekund till, jag flydde till falun där jag nu är.

Och när jag tittar på dom här gamla bilderna på mig så vet jag att där var jag oförberedd på vad som skulle ske i mitt liv, att jag skulle bli lycklig och sedan krossas, jag är något lika olycklig som jag var då som nu. Jag är inte lycklig!!!
.
.


I still love u I always will, that's why I have this in my window to remind me of you and med our memories togeheter <3
.

when I was happy

And this is me NOW! Unhappy but on the outside i smile...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0