Onsdag 29.9

Hur fint väder är det inte idag då? Och hur härligt varmt är det inte då? Mmm^^
Problemet imorse var att jag snooza mig i EN HEL TIMME! Ooops, och det var bara för jag inte kunde somna i natt och pappa ringde mig i morse med och pratade med mig som var yrvaken och borta. Iaf så kom jag upp tjugo över nio och jag som skulle upp halv nio o tänkte ne jag går upp kvart i iställe men det gick ju. Och kom upp och letade upp vettiga kläder och började göra mig i ordning och märker att klockan dragit sig till tio i och då skulle jag gått till bussen, och var klar fem i då bussen går. Så jag meddelar att jag kommer lite senare och trodde att det gick en tio över men det var 25 över tio xD. Så satte mig och började fota lite på mig och sen omgivningen, sen kom det lite fler personer och även Elina hon jag delar lgh med. Sen ringde pappa med som jag skulle berätta att soc inte kan hjälpa som jag i så fall måste hoppa av skolan och det vill jag inte. Men men och nu så är det förvirrande saker med kursen jag läser om fattar inte varför, kan jag inte bara göra om kursen och sen tenta? Inte så svårt.
-
Men jag gör uppgifterna iaf som jag måste ha från csn, och jag ska söka deltid jobb med. Och har idag iaf  varit på stan med några tjejor från klassen, vi gjorde lite uppgifter och sen satte vi oss på ett mysigt litet café där vi gick igenom uppgifterna och diskuterade medans vi fikade. Och jag som ska vara begränsad med vad jag lägger pengarna på tog en latte för 20 kr nåt. Och efter tjugo minuter så märker jag att jag inte fått latten för tänkte att han hade ju fullt upp med beställningar innan mig och kanske gör latten efter. Och jag gick fram och frågade, då hade han helt glömt bort den. Och som ursäkt så fick jag gratis bakelse :D perfekt. Haha ^^
Sen så skildes vi åt och jag gick med Åsa lite innan jag gick till bussen som jag inte visste exakt när den gick visade sig att jag fick sitta och sola och njuta av solen i tjugo minuter tills bussen hem gick. Och väl hemma så gjorde jag mig en kopp te och läste vecko revyn som jag hade fått hem ^^ sen har jag kikat mail från både högskolan gävle o dalarna :) på mina inloggningar där. Och sen har det varit telefonsamtal hit & dit. Men men nu ska jag nog plugga för tiden rinner ju iväg :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0