Plugg

Nu har jag kommit hem, har varit i borlänge vid skolan på föreläsning EKONOMIstyrning. Hm.. Runt halv ett var jag tillbaka i Falun och då begav jag mej på jakt efter CSN kontoret som tog lite tid att hitta som jag gick åt motsatt håll till skillnad mot vad det låg xD - skulle precis messa min kära kusin om vart den låg någonstans men hann knappt skriva för helt plötsligt så står jag utanför den dörren :) . Så in där och vänta och fick veta att jag har 3 alternativ , antingen få upp dom poäng jag behöver för att få bidrag/lån  eller överklaga. Och jag håller ju redan på att pluggar upp det jag behöver etc, och överklaga orkar jag inte. 3:e kommer jag inte ens ihåg vad det var just nu xD . Så nu ska jag plugga just det jag behöver så jag FÅR bidrag, vill inte låna av pappa :( men måste låna för mina räkningar för jag måste betala dom nu. Så får jag ge pappa pengar sen så fort jag kan.
Gör några bitar chicken nuggets och värmer två baugetter till :) min lilla mini lunch och en kopp te till ^^ DAGS ATT PLUGGA!
Bläääääää ;)
Uhf
Jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0