Precious

Har precis sett filmen Precious rätt bra film :) ganska gripande kan jag ju säga och den var även sorglig.
Förstår inte hur mamman kunde vara så elak bara för att hennes man våldtar hennes eget barn och gör henne på smällen två gånger. Liksom varför flyr man inte med sitt barn och försöker hjälpa iställe för att vara kvar? Jaja det blev ju bättre för henne till slut men att det händer sånt där i verkligheten är rätt tungt att tänka på, även om jag mår dåligt av det ena och det andra så är jag glad att jag inte är i en sån där situation. Alla säger att jag är stark och sånt men om jag var i den där situationen så hade jag nog inte klarat av så mycket :(
Elaka mamman :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0