Promenad

Jag vart hemma idag med :( inte stolt över mig själv. Jäkla förkylning, men det är mest huvudet som spökar med sin värk hela tiden. Undrar om det är migrän? Men då skulle jag inte klara av att sitta här direkt :/ , men jag tänkte gå ut på en promenad och hoppas på att det hjälper. Har nämligen inte varit ute sen i måndags så behöver LUFT!!!
Det hjälper inte med att jag har fönstrena öppna eller ens balkong dörren så ut i den friska luften blir det. Behöver även kasta soppor så det gör ingenting och jag kan passa på att kolla in området och se hur man kan gå osv plus att jag ska hämta ut mina kursböcker. Iiih behöver dessutom be pappa om lite mer pengar till det :( fan hatar det. OK efter min promenad så får jag se till att försöka få tag på den här personen på högskolan i Gävle och försöka få veta om jag kan göra en tenta så CSN ger med sig nångång.
Nej jag kommer tillbaka lite senare :)
Saknar min sötnöt <3 , tänk att det är ett år sen han var så där liten och fick plats i mina händer ^^ nu är han stor och man orkar knappt bära han ;) tårar i ögat SAKNAR MIN DIABLO sååå det gör ont. :(
Fick ju mms igår från Amelie med Elsa och Diablo på bilden, är det som utlöste min saknad som ligger under all yta och den bubbla upp just när jag såg bilden - Inte snällt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0