Räkningar i HÖG!!!

Har precis sorterat upp alla mina papper och räkningar, nu ska jag bara kolla vilka som är betalda och inte. Har tydligen inte skrivit på alla som ska vara betalda. (suck på mig) - så ska jag maila typ allihop? Och förklara varför dom inte är inbetalda ännu. Hatar att ha räkningar obetalda men blir så när det ska strula med pengar. :(
Och nu vill dessutom min kära kusin ha möblerna jag "köpt" av henne betalda tidigare än vi sagt vilket strular till det ännu mer för mig. För innan vi bestämde att jag ens skulle köpa dom av henne så frågade jag om det var OK att hon fick vänta till nästa månad (vill säga denna månad i slutet av den) och det gick bra "då" men tydligen nu så vill hon ha pengarna NU!! För hon har som mig obetalda räkningar och inga pengar. Vilket jag visste om var ju därför jag frågade om inte jag kunde betala senare som jag inte själv har pengar just nu som CSN ska krångla.
Och jag löser en del av min situation genom att skicka tillbaka saker jag beställt eller fått på grund av prenumination osv. Men jag har ändå en hög som väntar på att bli betald.
-
Jag vill ju inte låna så jäkla mycket av kära pappa heller som jag vet att han knappt har råd med sina räkningar och annat där hemma :( . Har ju redan lånat till hyra och mat + massa annat. Vill inte ens nämna min skuld jag har till han xD - .
Nej om jag ska sätta igång och skriva mail till alla, och be om ny faktura på vissa och skjuta upp nån månad till. Håll tummarna för mig att dom går med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0