Räkningar = SUGER!!

Precis eller för ett tag sen så kom posten och det var ju inga trevliga saker jag fick :( Inkassokrav osv, är ju på snudd att nåt hamnar hos kronofogden :( = INTE KUL!
Har nog skjutit för länge på betalningen :( så nu måste jag kika över hur jag ska göra med allt. Vem kan jag vända mig till och få hjälp? CSN är ju inget stöd för tillfället. Vad jag vet så har jag gått ur klubbar nu bara för att slippa all onödig betalning grejs. Så nu vet jag bara inte hur jag ska göra för att kunna betala vissa saker så fort som möjligt och jag kan inte låna av pappa heller som han har ju knappt pengar själv just nu. Så nu ska jag kika genom räkningarna och se vad som SKA betalas och hur mycket allt sammanlagt kommer gå på.

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

sv; hehi tack! :) heh okej , bra det.

jo det är bra, dock förkyld men =D

2010-09-13 @ 18:25:46
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0