Rygg

Aooooo
Jag har så jäkla ont i min rygg just nu, ömmar som fan :'( och det liksom låser sig i ryggraden :S hur läskigt är inte det då? Har blivit två gånger nu under kvällen och jag är rädd att jag väntat för länge med att åka till gävle och få ryggan fixad. Och det är inte för än på fredag jag kan åka in och göra det och tänk om jag blir värre under veckan och kanske inte ens kommer ur sängen :'(
Hatar det här  :( vill inte ha så här ont och kan inte ens ligga på höger sida just nu heller för det gör ont i revbenen och jag kan inte andas på grund av smärtan så måste vrida mej och ligga på rygg eller på vänster sida :'( ska ta värktablett orkar inte ens sitta utan att det ska göra on :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0