Saknad...

Jag la nyss upp bilder på/Från Fagerviken på facebook :) massa fina jag tagit nu under året, mesta dels är ifrån sommras. Saknar fagerviken och familjen, saknar ganska mycket däromkring. Kan ju vara för jag vill ha nåt att känna igen, inte känna mej helt "LOST" när jag bara går utanför dörren. Inte för att jag gör det nu direkt för jag börjar faktiskt känna igen mig mer nu än i början.
.
Men jag kom faktiskt av mig, skulle skriva om massa annat men blev distraherad av annat dock :( en kommentar som gjorde mig ledsen. För jag kan verkligen inte det just nu och att "hota" eller vad det nu ska betyda är ju bara elakt när du vet min situation. Även om det skulle varit du som "köpt" av mig och jag behövt skulle jag inte göra så där. Kan förstå att du reagera på att jag köpt glass men jag menar vad gör det egentligen? Jag köpte massa annat som jag behövde och jag unna mig en glass SO WHAT!! Du vet att du ska få av mig sluta pressa mig hela tiden jag har redan press av att fixa annat och det vet du.
Jag sover fan redan dåligt av allt som krånglar just nu måste du också börja då? Trodde inte du skulle vara så :'(
.
Jag blir ledsen som jag trodde inte detta, om jag vetat att det skulle bli så här så hade jag inte tagit det här nu. Jag trodde att jag skulle få bidrag och allt från CSN men det visar sig att det är oklart och jag måste be pappa om pengar som själv måste betala egna räkningar och annat. Jag tycker INTE alls om det och jag mår piss av allt detta. Det är just därför jag ska försöka få hjälp av soc här i Falun om dom kan hjälpa mig tills det ordnar sig med CSN och ifall jag får deltids jobb. Jag har en del räkningar som jag MÅSTE betala för en del är på väg till kronofogden, det är så illa att jag nästan måste be om pengar till det med HUR KUL ÄR DET????
Nej nu mår jag ännu sämre :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0