Seg seg seg

Kom hem för en liten stund sen, första jag gjorde var att gå ner till källaren och boka tid, tvättid. Behöver tvätta nu så nu har jag bokat det iaf SKÖÖÖÖNT! Ska väl meddela Elina det med, men hon kanske får boka egen tid som jag har rätt mycket och det är tre timmar man har. Jag har från ett till fyra tror jag det var jag valde.
Har tänkt på det, dom kurser jag läser just nu i skolan är rätt intressanta men i vanliga fall skulle jag nog inte tycka dom var så värst intressanta, och idag så drog läraren upp eller det har han gjort på dom senaste föreläsningarna men han har pratat om Handeln genom tiden osv. Och man lär sig något nytt varje gång, och vad vissa förkortningar står för och varför det ena företaget lags ner och massa sånt där.
Jag menar ICA, fick reda på vad det står för egentligen - Inköps centralen AB. Haha ^^ inget man direkt tänker på, jag tänker ju på ICA, det är bara ICA för mig en affär. Men rätt kul att få reda på vad det egentligen heter, har säkert hört det förut men då har jag inte lagt det på minnet. Och sen prata vi om olika varuhus/gallerior som funnits och som lagts ner och finns idag. Och hur Åhlens kom till eller skapades kanske man säger ;)
Och han fråga om kristendomen idag när den kom till Sverige osv, och jag visste ju det där men det stod still i mitt huvud :S jag läste liksom det där i genom hela trean i gymnasiet RELIGION! Pinsamt att man inte kunde komma ihåg ;) undrar vad Nina skulle säga ^^ Oh saknar henne :( saknar HP06 . Saknar Emelie, saknar våre pratsamtal om allt och umgås :( ... Att man kan sakna sånt <3 Vill att Emelie oxå ska gå på detaljhandeln med mig ;) haha men det kanske hon inte vill direkt. Men vad skoj det skulle vara ^^
-
SItter iaf nu i köket och har pommes i ugnen, börjar lukta gott och ska göra kyckling till och värma bea såsen jag har står i kylen ^^ GOTT i GOTT gott. Hoppas jag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0