SKÄMS

Hur fan såg jag ut när jag började ettan i gymnasiet? Fy fan vad jag skäms
Jag hittade precis skivor med bilder jag tagit typ då och jag SKÄMS!!!!
Hur fan tänkte jag då? Nej ja gillar min stil idag mycket mer, märks att jag mognat och fått mer smak haha xD
Jag och syrran 05 xD fy fan
Fråga mig inte va ja gör för jag minns inte xD
<3 haha
Eh hehe xD jag och sofia hade tråkigt och cyklade till Skärplinge och hittade en övergiven kund vagn
vilken cooling jag är xD
Hade tänkt att bara visa mej men tar en på sofia med xD
glass :D
Ja det syns att jag förändrats sen den där tiden, det där var sommaren innan jag träffade stoffe.
Jag tror att det var i samband med att han och jag blev ihop som denna stil försvann för mig. På ett sätt är jag skit glad för det för jag passa inte i det där, det är pinsamt.
Men som sagt så var jag typ 16-17 där liksom.
As u can see
....
Tror det där va en bild jag tog för att visa mina styvsystrar hur jag såg ut. Haha ganska kul med tanke på hur jag förändrats sen jag träffa dom, var tillsammans med deras bror och titta på mig idag
Skillnad?
Oh my god :)
Avslutar med denna, vet inte när denna är tagen men med tanke på sminkningen så är det väl nångång då innan jag sluta med den. Och det var före 06 nånting elr så.
Jag har bättre stil nu kan jag lugnt säga, fasen vilka faser man gått igenom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0