Skit

Nej jag ligger fortfarande i sängen och mår underbart skit dåligt :( - blir deprimerad av att kika ut genom fönstret och se all den skinande sol. Vill orka gå upp och ut i solen och ta bussen till Borlänge och gå in och vara med på föreläsningen MEN jag orkar knappt gå upp på toa. Jag orkar knappt gå upp och ta mig nåt att äta :(
Och jag har samtal att ringa som jag heller inte har någon ork till, så jag hoppas jag får lite ork till senare idag så jag kan ringa dom där samtalen. Behöver nämligen fixa det här med CSN, högskolan i Gävle och hoppas på någon tur. Annars kanske jag måste leta deltids jobb här i falun eller Borlänge :( och det har jag på ett sätt inte tid med, inte när alla läxor och allt kommer igång. Men pappa har inte råd att ge mej pengar hela tiden och speciellt inte nu det vet jag. Och inte kul att jag samtidigt måste betala min kusin för möblerna fortare än vi sagt :( - Men tyvärr så kan jag inte betala just nu varken till henne eller till några andra företag. Skit jobbigt kan jag ju meddela att det är. Och jag själv väntar på svar från CSN och jag vill ju själv ha pengar till mat, hyra osv så inte lätt.
Men jag ska försöka och inte oroa mej så mycket för det just nu, blir bara jobbigt om jag ska tänka på det hela tiden och inte orka fokusera på skola och sånt där.
Fick nyss ett snabbbesök av kusin Cattis :) hon lånar min kära uggs <3 till en grej dom ska göra imorgon med skolan/kåren :) gör inte så mycket men kommer sakna dom ^^ Vi prata om att hitta på något imorrn, kanske fortsätta på One tree hill :P menar båda två är sjuka och har väl ingen direkt ork till nånting så varför inte sega ner sig i soffan och kika på OTH? :D tycker jag låter som en perfekt ide^^
Nej jag har precis gjort en till kopp the med citron i mums^^ <3 så hoppas att min hals vill ge med sig och att min uppsvullenhet i ansikte och kropp försvinner. Har dessutom huvudvärk men kan inte ta värktabletter som jag inte har några :( - THIS SUCKS!!!

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Vi sa ju faktiskt att du skulle betala för åtminstonde hyllan nu, och sängen i slutet av september.

2010-09-08 @ 16:03:26
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0