Skratt & Tårar

Ja i fredags kväll så fick jag ju besök av pappa, och båda små syrrorna. Pappa bjöd på pizza som var skit god :) men jag var ju först skit hungrig men efter halva pizzan så tog det stopp! Vi satt och prata lite och pappa kikade över ett el uttag som satt löst i hallen som pappa vill att jag så fort som möjligt ber bovärden + någon mer att kika över som det är farligt. Pappa som är elektriker vet vad han pratar om :) så ska ringa om det imorgon. Hm.. ja det roliga var att jag fick ju inte direkt det jag som mest ville ha :( min dyna till sängen och kassen med sängkläder och vanliga kläder FUCK! För det glömde syrran helt bort att få med i bilen, eller kassen var hon "BOMBsäker" på att hon ställt ut i bilen och igår när jag kollade i kassarna och sånt och märkte att den inte alls var med så fråga jag ju henne och vi kollade i varenda rum men ingen kasse. Och jag ringde upp pappa och frågade och den var inte kvar i bilen, och dom var inte hemma då jag ringde så han skulle höra av sig sen och vi var ändå på väg till Borlänge så.
Väl i Borlänge igår så gick vi av vid skolan min så syrran fick se hur den ser ut och runt om :) , Ja just det syrran stannade kvar i fredags egentligen skulle hon komma med buss/tåg men pappa skjutsa henne som det var saker till mig och för han ville ju också träffa mig lite snabbt. Iaf så gick vi till Kupolen och gick runt där och kikade :) och efter det så gick vi och kikade när bussen tillbaka till Falun gick.
.
Då var det 40 min till bussen skulle gå så en sväng på RUSTA blev det :) där jag fyndade disksvampar ett pack för 10 kr, sköljmedel summerfresh 2L för 29 kr, 3 förp, påsar för 10 kr och köpte även 2 coca cola till oss att dricka på bussen. Väl i Falun så cykla vi till willy's där jag köpte bröd och en köttbit (stor för 50 kr kg, kottlett nåt) som jag sedan skar upp 2 bitar var av och resten åkte in i frysen så jag har sen. Vi gjorde paj samtidigt som jag fixade maten :), och jag hade tvättid mellan 16-19 och roliga var att vi kom hem hit vid fem och jag trodde inte jag skulle hinna men så tänkte jag att jag kör det som behövs och vi kom in i tvättstugan och jag körde in i båda maskinerna och efter 40 min så var båda klar :) ena tvätten åkte in i torktumlar i 45 min och resten hängde jag upp här i lgh i badrummet. Och vi hann ju äta maten innan vi skulle ner och hämta det sista. Skönt att ha saker och ting tvättade kan jag ju lova ^^ så det blev film och massa prat halva natten och hon ville upp tidigt idag för att ut och JOGGA!! Haha trodde hon ja ;) jag sov en halvtimme till medans hon gick upp och började med sina läxor och sen kom jag upp halvtimme efter och åt frukost sen bar det av till station som hon skulle vara i Skärplinge till halv fem :( så vi hann ju inte göra så mycket. Men hon kanske kommer hit när hon har höstlov :) inte för att jag har det vad jag vet? Har man det på högskolor? Haha ^^
.
Nej nu ska jag kika på One tree hill säsong 3 :D och slappa sen måste jag dammsuga lägenheten på nytt, hur sjutton lyckas det bli smutsigt av besök i 2 dagar? Och sen ska jag vika in tvätten och bädda om min säng hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0