Sova?

Funderar på att sova, åt precis min middag ;) haha lite sent jag vet. Men jag har ju städat och inte kännt mig hungrig så därför blev det en sen middag. En väldigt sen middag dessutom, som bestod av rester (som det inte var mycket av) och blev en skål (mugg) med fil och flingor med.
Tog mig en dusch också och passade även på att ta en ansiktsmask samtidigt när jag satt där med inpackning i håret. Hur skönt och avkopplande som helst :) en liten belöning till mig själv ^^
-
Har även pratat lite med daddsen som ringde och berätta att jag fått pengar till nicklas imorgon. Och han berätta att han även inte kan låna ut så mycket till mig just nu som han själv knappt har något. Så Carro om du läser detta och jag inte meddelat innan, så kan jag tyvärr inte betala dej just nu. Kan knappt leva själv, tur att jag inhandlat mat så jag klarar mig någon vecka till eller så. Får väl leva på gröt om inte annat. Billigt :) och något nyttigt.
Nej om jag ska försöka sova kanske?
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0