Städar

Städar och plockar, är nästan klar. Precis plockat ur sista lådan med saker :) = SKÖNT!
Eller jag har en till låda men det är med saker jag inte vet vart jag ska ha dom, så dom får behålla sin plats i lådan.
Och sorterat bort lite saker, och nu när jag plocka ur sista lådan med saker som varit i och på spegel byrån så hittade jag ett kort som jag fick av Stoffe i julklapp (typ, det var till en av klappisarna, tror det var från förra julen) men de är så gulligt det han skrivit på det och jag blir varm inombords för jag vet ju att han mena det där. <3
Dumma minnen som ska ploppa upp PRECIS när jag blivit av med det jobbiga som jag skrev om tidigare, och nu när man kommit på bättre och andra tankar så ska en enda liten sak få upp det där igen. Fasiken
-
Men men ska dammsuga, hade typ lust för det för kanske en timme sen men inte nu xD jag vill plocka och få ordning på saker först innan . Men får se hur det blir ska bli klar först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0