Steg

STEG 1:
- Namn: Emelie
- Födelsedatum: 19890518
- Födelseplats: Uppsala
- Bor: Falun 
- Ögonfärg: blåa
- Hårfärg: blond men just nu blond/brun
- Längd: 150-151 cm
- Skostorlek: 37
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Oxe

STEG 2
- Skor som du bar idag: Mina vita sneakers från new yorker
- Dina svagheter: Just för tillfället? huvudvärk och trött
- Rädsla: lämnad ensam
- Måtto: -

STEG 3
- Första tanke när du vaknade: fy fan
- När somnar du: beror på

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: Cola
- McDonalds eller Burger King: donken
- Adidas eller Nike: båda
- Lipton Ice Tea eller Nestea: båda
- Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
- Svär du?: aa
- Sjunger du?: för mig själv
- Duschar du varje dag: ne
- Röker du?: noo
- Gillar du skolan?: nja ja
- Tror du på dig själv: lite
- Kommer du överens med dina föräldrar?: jo

STEG 6:
Har du..
- Druckit alkohol?: Ja.
- Rökt?: Ja testat
- Shoppat?: Jaa. :O
- Ätit en hel ask müsli?: blä
- Ätit sushi?: hm... halvt
- Stått på scen?: Ja.
- Skejtat: testat
- Bakat?: Yes.
- Stulit något?: typ lääänge sen
- Däckat eller varit jättefull?: Ja.
- Blivit kallad hora?: nja
- Blivit nerslagen?: ne

STEG 7: I framtiden..
- Namn på barn?: Flicknamn,Natalie, Elizabeth, Faith Pojknamn: Hm... kan inte komma på nu, inte tänkt på det
- Hur vill du dö?: helst inte alls
- Vad vill du bli när du blir gammal?: vill inte tänka på det

STEG 8
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: vet inte
- Antal CD-skivor du äger: hade massor men nu vet jag inte
- Antal piercings: tre om öronen ska räknas annars 1
- Antal tatueringar: Inga. ännu ^^
- Antal saker jag ångrar: Massor.

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: jag håller på & fixar mig :)



vad gör du idag då?

- ASIAT

2010-09-25 @ 12:18:21
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0