SVART

Jag känner mig mörk, som om jag är i ett svart hål som jag inte kan ta mig ur. Jag känner mig så otroligt ensam så det finns inte, jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra. Hur sjutton hamna jag här?
Varför är det jag som får lida?

Jag hatar det här, jag vill bli räddad, jag vill komma bort från det här :'( jag orkar inte att känna som om jag hade en sten i bröstet, att jag inte får luft hur tårarna bränner bakom ögonlocken hur jag känner att jag skriker inom mig men visar ett falskt leende. Jag orkar bara inte mer :'(
.
.
.
Jag känner så där var eviga dag, varje minut varje sekund...
.
Men nånting kanske kan rädda mig, jag typ hoppas på det <3 det skulle vara underbart, att få komma upp med hjälp av dig

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0