Tänkte bara ...

meddela att min kära roomie är i lägenheten och hon är INTE ensam.
Och jag vågar inte gå in i köket då hon tyckt att hon kan stänga köksdörren, och som hon har sin dörr går in i sitt rum från köket så vet jag ju inte om hon har den öppen. Men förstår faktist inte varför köksdörren är stängd över huvudtaget?
-
Nej bara för man valde att tillbringa eftermiddagen/natten hos cattis i bojsen och komma hem tjugo över fyra på natten/morgonen och möta det där är INTE coolt. Nej jag har bott här en vecka och knappt sett av henne och att hon beter sig som hon gör , gör bara att jag INTE vill bo med henne. OK att hon har kille osv men måste hon bete sig som hon gör? Usch säger jag bara. Hoppas det blir förbättringar annars så jävlar.
Nu ska jag sova med Las vegas :) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0