Tårar

Tårögd lite så där :) , för idag så berätta Cattis att imorn är det ETT år sen hon och Rickard blev ett par. Och läste precis hennes inlägg i sin blogg och jag blev så glad för deras skull, och hennes enorma kärlek till han ^^ <3
Började minnas mina årsdagar med stoffe och gud vad jag saknar det. Men jag kommer väl ha nya årsdagar med någon ny, någon som kommer älska mig för den jag är osv osv. Vill nästan ha det nu, är grymt mys sugen, och sugen på att bara ha någon liksom. För jag trivs inte direkt som singel :/ det är inte jag.
-
Åt nånting annat så är jag inte bra, är väldigt dålig i magen, springer om vartannat på toa :( och det gör ont att gå på toa. Vill inte ens springa dit mer nu. Men jag tänkte att jag ska försöka åka till föreläsning imorrn som börjar tre till fem så då tänkte jag försöka vara med även om jag mår dåligt. Är fortfarande yr så därför det är lite svårt att springa på toa hela tiden också :/ -
Nej jag kanske ska försöka få lite sömn fast jag inte är trött ens.

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

sv; Hahahaha, jag menade pengar från dig xD

2010-09-07 @ 23:50:55
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej du:) Mysig blogg du har!



Kika in hos mig på min sockersöta rosa bakblogg HOMEMADE och bli inspirerad...



Kramar om dig / HOMEMADE, Natalie

http://homemade.webblogg.se

2010-09-08 @ 08:51:40
URL: http://homemade.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0