Test

ALLA  SKA GÖRA TESTET! xD
KÄRLEKSKOLAFAMILJVÄNNERFJORTISALKOHOLKRIMINELLTMSN




KÄRLEK:
Är du kär just nu? - vet inte tror inte det :/
Vem är du kär i ? - -

Har du någon tjej/kille just nu? - Nope
Har du dumpat någon? - Möjligen
Har någon dumpat dej? - Japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? -  Nej varför skulle jag det?
Vem kysste du senast? . Stoffe mitt ex enda jag kan minnas
Vem kramade du senast? Minns inte
Är det okej att din tjej/kille hånglar med en annan tjej/kille? NEVER!!!!


SKOLA:
Är du duktig i skolan -
Haha nja men jag försöker :)
Har du bra betyg? - Någorlunda
Har du fått göra om ett prov någongång? - jadå
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja
Sköter du dej i skolan? - Jag försöker :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jag tror det

Haft mobilen på lektionstid? - hehe ja :$ och fått samtal under lektionerna med..
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej för jag har inte svarat under lektions tid


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? sammanlagt 8 st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ne
Trivs hemma? - nja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - varit nära
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nope
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - nåt i den stilen
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - jodå


VÄNNER
:

Du har vänner? -
Ja
Som du brukar vara med? - Ja jag försöker :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja det e klart <3
Är det okej att ha tjej/kill-kompisar? - ja
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ne
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej




FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - ne ja gör inte det
Putar med läpparna på kort? - haha typ ;)
Tar kort på dina bröst? - ne :O
Använder idomin på läpparna? - nja ibland för de är verkligen bra ;)
Super dej packad varje helg? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nja volym har ja väl men inte så där fjortis
Ditt hår är knallblont?  - usch ja


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -
Japp
Vad var det för sorts alkohol? olika
Brukar du dricka alkohol? - händer
Har du druckit öl? ja = inte gott!!!
Tycker du om öl? - ne inte direkt




KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
- gosedjur, pengar och papper ;) 
Vill du bli kriminell? - Nej jag klarar mig
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Allt sånt där som är uuäh.. orkar inte rabbla upp allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Haha nej xD skulle nog vara lite komplicerat ;) men ja tar gärna en bil att köra men vill inte sno den för det ;)

Har du suttit i fängelset? - Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0