The City

Åkte med kusin in till stan :) - gick upp halv tio och gick direkt in i duschen var klar tio i och då började jag klä på mig och smörja in ansiktet som jag alltid blir så jäkla torr där efter en dusch. Kollade mailen samtidigt som jag gjorde mig i ordning och hade då fått ett mail från kära csn. Så svarade på det och sen började jag göra mig i ordning helt.
När jag kom ut så stod cattis neranför trappen så behövde inte ens gå till parkeringen ;) hehe åkte in till stan där vi var på jakt efter en klänning och kavaj till Cattis :) hon ska på nån sittning med skolan/kåren ikväll så hon ville vara fin :) jag var väl mer med som ett sällskap än smakråd tror jag ;) hehe.
-
Roliga var att när vi kom till stan så råkade vi gå på cykelvägen och det kom en tant på cykel som plingade på oss och jag som gick närmast kanten började ju gå åt kanten så hon kunde cykla förbi oss i mitten men neeej hon valde ju att åka åt just det håll jag gick åt (jag kollade inte bak utan bara vek av åt sidan) och då höll ju hon på att köra in i mig och hon knuffade undan mig så jag hamna i mitten av cykelgången och så vände hon sig om och kollade skit surt på mig som om jag gjort fel, visst jag gick på cykelgången men jag vek ju av åt sidan så hon kunde åka i mitten så hon valde ju också fel riktning och hon saktade inte av heller, vilket man kanske gör om man närmare sig gående och inte vet hur man ska åka om dom?! Iaf jag gör så... Andra sura tant jag råkar på här i Falun.
Märkt att en sån där sak/händelse stör jag mig på, liksom jag kan inte få sånt hur huvudet av nån dum anledning men men ska inte behöva störa min dag iaf. Inte för att jag har något att se fram emot direkt men ändå.. Funderar på att cykla till ica och köpa mjölk och kolla efter en rakhyvel behöver en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0