"The & cookies"

Sitter och mumsar på cookies ^^ och dricker the. Håller på och pluggar, antecknar lite och så där. Och fått nytt lösen till blackboard på HIG Gävle :) så nu kan jag komma åt uppgifter jag behöver där. Nu fattas bara att jag ska få tag i en Ulf så och att han kan hjälpa mig så borde jag vara på rätt väg. Funderar på om jag bör ringa CSN igen men jag vet inte. Får ta och fundera på det, har även varit duktig och tagit fram mat som jag ska tillaga lite senare. Som min kära mormor skickat recept på åt mig :) ska jag göra. Kan visa sen vad det är för något. Gott är det iaf :)
Funderar även på att ta en cykel tur till willy's är grymt sugen på cola och där kan jag få tag på cola 2L för billigt pris ;)
Nej jag ska väl plugga lite till sen kanske jag beger mej mot willy's. Huvudvärken försvann lite efter att varit ute iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0