The end

Åh äntligen så har jag städat klart :D - as skönt kan jag ju lova. Är bara dammsugning kvar men jag måste vila lilla nacken först :)
Men jag tänkte att medans jag vilar så ska jag dela med mig bilder jag tagit idag och för någon dag sen som inte kommit upp tidigare.
Maten jag slängde ihop här om dagen :)
-Potatis
-Paprika
-Kyckling
-Lax
-färska champinjoner
-tomater
Gott blev det :) med bea sås till
On the plate :)
Min outfit igår, den består utav
Stövlar från skopunkten (dom jag kanske ska sälja) smyckade med band från andra stövlar
Leggings från H&M
Kofta från H&M
Tröja från Gina tricot
Just ja mitt halsband är självklart från New yorker :) det jag fann på rea i upplands väsby
....
....
Maten jag gjorde i förrgår (första bilden) värmde jag upp igår och åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0