The night

Jag var vaken HELA natten!!!
För pappa hade sagt att dom skulle komma runt midnatt, ett så där med grejorna. Så runt ett så messade jag och fråga vart dom höll hus, jag fick svar tillbaka att dom låg och sov :O . Hur kul är det liksom? Och att dom skulle komma runt 4-6 någonting så då kunde ju jag ha gått och lagt mig redan vid nio, tio då jag höll på  att somna men jag höll mej vaken som jag trodde dom skulle komma då. Jaja satt ändå och chatta med en trevlig person hela natten :) och kikade dessutom på amercian pie 3 ^^ ett tag sen jag såg den. Sen blev det mer greys anatomy och runt halv fem så bestämde jag mig för att stänga av datorn och vila tills dom hör av sig. Och runt halv sex så ringer dom och är utanför. Så gick upp och klädde på mig, gick på toa och sen gick jag ner och där var dom med mina efter längtade saker ^^ fick dessutom en såskastrull, något jag verkligen behöver ^^
.
Så jag har sovit hela dagen, jag missa ju SJÄLVKLART min tvättid -.- så ska äta nu sen ner och byta tid. Jag som skulle göra ärenden i stan med :'( får ta på måndag då, så får ja plugga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0