Torka?

Börjar fundera på om jag har bloggtorka? Eller skrivkramp? För jag vet inte vad jag ska skriva om, vad jag ska dela med mig av. Eller ens skriva om. Jag har ju inte direkt mycket som händer just nu eller ens någon speciell tanke.
Men jag kan ju säga att jag kommit i kontakt med en person och det är trevligt :) lite roligt hoppas bara jag inte riktigt faller för personen ;) hehe inte för att det direkt skulle göra något men frågan är ju då vad personen gillar om mig. Jag kan återkomma med mer info när jag vet mer själv :) men personen gör mig glad och på bättre tankar :) <3
-
Och jag har precis ätit lite yoghurt, konstigt som det inte var länge sen jag åt middag och blev proppmätt :O och har varit nära sprick gränsen och fattar därför inte varför jag blir hungrig igen nu bara några timmar senare när jag fortfarande är mätt. Det går inte ihop...
Och är sjukt sugen på cola (coca cola) iskall sån ^^ mmmmmmm
- är inte trött men ska upp tidigt imorrn typ, runt 8 :(
Så får säga godnatt och hoppas på att jag kan komma med något roligare inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0