Torsdag eftermiddag

Blev upp vid åtta imorse, vaknade till tjock dimma ute och jag kände att jag hellre ville ligga kvar under täcket än att gå upp. Men jag gick upp till slut så kom jag upp och jag ville typ dra på mig mjukisbyxor och ha mjukis på mig idag men det blev jeans och hood tröja till slut och uggs :) mys. När jag gick på bussen här till centrum så funka inte mitt kort och jag som tänkt fylla på när jag kom tillbaka till falun men det fick bli innan jag for till borlänge. Så kom till skolan innan lektionen började. Efter den så gick jag med Åsa till kupolen, jag tog ut pengar och så när vi kom in på själva kupolen så utlöstes ett larm som vi inte fatta vad det var för nåt för en sa att det var brandalarm så alla i byggnaden skulle ut och det var folk på parkeringen och utanför varje entre, såg lite roligt ut. Men Åsa skulle in på ica och jag kunde inte vänta som jag var tvungen att gå tillbaka till skolan för skulle möta upp en person jag skulle köpa en kurs bok av. Sen satt vi med gruppen från igår och jobbade från efter ett till kvart i tre. Så kom hem vid fyra och då gjorde jag i ordning lite ris och värmde köttfärsen jag fick över för någon dag sen, ska alldeles strax ta cykeln till station och möta syrran.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0